ייצור תזרים מזומנים

ייצור תזרים מזומנים

כותב: עומר דניאל, יזם ומשקיע בנדל"ן בעל חברת השקעות. מרצה  במכללת פסגות

מי לא חולם על הכנסה פסיבית שתממן את ההוצאות הקבועות ותקל עלינו בחיי היום יום?

אנחנו נמצאים במציאות שההוצאות הקבועות כמו: משכנתא/שכירות, חשמל ,ארנונה ,מים ,אוכל וכו'… גורמות לנו להוציא המון כסף וכמעט לא לחסוך, ושלא נדבר על המון זוגות צעירים ומשפחות שלא גומרות את החודש.
בעצם אנחנו נהיים עבדים להוצאות הקבועות.. עיקר העבדות היא לבנק ולמדינה (מיסים,ומשכנתא) אומנם אולי זה נשמע חלום שמס' נכסים ישלמו לנו עבור ההוצאות ואפילו מותרות  אבל זה אפשרי בעזרת צבירת נכסי נדל"ן.
הפנסיה היום במצב בעייתי אני מכיר המון מבוגרים שחיים מקצבה של ביטוח לאומי של 2,000 ועוד פנסיה של 2,500 ₪ סה"כ 4,500 ₪ . זה פשוט לא מספיק! שלא נדבר על הדמי הניהול והסיכון שאנחנו לוקחים שמנהל תיק הלקוחות משקיע אותם במקומנו באפיקים שאינם מוכרים לנו!
מה שצריך לעשות זה לקחת את השליטה לידיים , זאת אומרת ללמוד לאט לאט להיות משקיעים ולהתחיל לייצר לנו הכנסות נוספות. כיום מחירי הנדל"ן עלו אך עדיין אפשרי לרכוש דירה ראשונה מהון עצמי של 25%, ודירה שנייה מהון עצמי של 50% ולייצר תזרים מזומנים נקי בכל חודש.

כמובן שיש חשיבות רבה לתמהיל המשכנתא שניקח ובזה אני ממליץ להתייעץ לפני. מי שחוסך באופן קבוע כמובן המצב הפיננסי שלו טוב יותר ובמקום לקנות התחייבויות הוא קונה נכסים אשר מכניסים לו כסף. למי שכבר יש נכס יכול למנף אותו ע"י הון כלוא ולרכוש נכסים נוספים ובכך ולהבטיח את העתיד שלו.

הון כלוא –זה היכולת לקחת מהבנק עד 50% משווי הנכס כולל המשכנתא שקיימת, זאת אומרת שאם יש לי נכס שכיום שווה 1,000,000 ₪ ומשכנתא של 200,000 ₪ הדלתא שלי 300,000 ₪ ,וזה הסכום שאותו אני יכול לקחת כהון עצמי להמשך רכישות.ללמוד על הכנסה פסיבית בקורס נדלן
דוגמא ליצירת תזרים מזומנים בחודש לטובת הורדת יוקר המחיה השכירות/המשכנתא שמקשים עלינו באופן קבוע ,כאן רואים דוגמא להשקעה בצמוד קרקע בקרית מלאכי.

אני מסכים שבדוגמא צריך הון עצמי גבוה בשביל להגיע לתזרים מזומנים כזה, אבל תבינו כל אדם בארץ שלנו שיתחיל מנכסים קטנים ולאט לאט יגדיל את ההון שלו יגיע להון עצמי גבוה בסופו של דבר יצליח לייצר רווחים גבוהים מהשקעות נדל"ן, הכל מתחיל משינוי פרדיגמות.

אתם צריכים להתחיל לשנות את המציאות שאתם מכירים ולהתחיל לחשוב אחרת, רוב עשירי העולם משקיעים בנדל"ן ובכך צוברים נכסים.
בשנים האחרונות אנחנו שמים לב לכל ההבטחות של הממשלה שמחירי הנדל"ן ירדו ,יאיר לפיד ניסה וניכשל עם פטור ממע"מ על רכישת דירה, וכיום כחלון עושה מאמצים ע"י מחיר למשתכן ,לגבי התכנית של כחלון אף אחד לא יודע מה יוליד יום, אבל מה שבטוח שאני כמשקיע מתוחכם לא מחכה לאף אחד וממשיך לצבור נכסים אשר בהווה מייצרים לי הכנסות פאסיביות, ובעתיד ידאגו לי לפנסיה.

בסופו של דבר ככה אני רואה את המטרה הסופית כמשקיע בנכסי נדל"ן

כאן בדוגמא אפשר לראות שמס' נכסים משלמים לנו עבור ההוצאות הכבדות של כלכלת המשפחה.
אני ממליץ לכולם להפסיק להיות על הגזר ולקחת שליטה על המצב הפיננסי, התחילו לתכנן
את עתידכם עוד היום.

איך מתחילים?

מה שצריך זה חזון אומץ ומיקוד, צריך להתחיל לחסוך כסף ע"י שליטה בהכנסות ובהוצאות שלנו, פשוט להיות יותר מתוקצבים.
אני ממליץ לחפש שותף אמין שיעזור לכם להשלים את ההון העצמי אם חסר.
אפשר לקנות נכס ב-500,000 ₪ העיקר להתחיל להשקיע עוד היום בעתידכם!
ללימודי נדל"ן ויזמות נדל"ן במכללת פסגות >>>

הכותב עומר דניאל- מנכ"ל של חברת נדל"ן אחד על אחד, חברת ייעוץ והשקעות נדל"ן. יזם ומשקיע בנכסי בנדל"ן, מרצה בחטיבת הנדל"ן של מכללת פסגות.


יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן