שוק ההון – היצע וביקוש של ידע ואפשרויות

כותב: מכללת פסגות
לא מעט אנשים מגלים עניין בלימודים בתחום שוק ההון לא מתוך כוונה להצטרף אליו כסוחרים בבורסה, כמנהלים של תיקי השקעות ואף לא כיועצים. הם רוצים ללמוד על אחד התחומים אשר יש להם השפעה על חיי כולנו, לרבות מי שאינם מעורבים בשוק זה משום בחינה שהיא.
מכללת פסגות, המכשירה תלמידים בעלי ידע יסודי בתחום שוק ההון ומספקת להם ידע וכלים המאפשרים להם להיכנס אל השוק ולסחור בו, היא גוף עצמאי שאינו תלוי בגופים כלכליים בעלי אינטרסים ולכן בעליה אינם פועלים מטעמו של איש ואינם מחויבים לאיש.
שוק ההון הוא תחום רחב הכולל מגוון קורסים, אשר כל אחד מהם מתמקד בהיבט מסוים של השוק.עם הקורסים המוצעים נמנים: ניהול תיק השקעות עצמי, קורס ניתוח טכני, מט"ח, מסחר תוך יומי, אופציות מעוף, קורס לסוחרים בשלב מתקדם שבו מלמדים את הפסיכולוגיה של המסחר, ניהול אסטרטגיות מעוף, אג"ח, תעודות סל ועוד.

לימוד מעשי בהחלט

אחד המאפיינים הבולטים של המכללה, שהוא גם אחד מיתרונותיה הוא הניסיון המעשי של המרצים בשוק ההון והיכרותם אותו לפני ולפנים. היכרות ובקיאות זו מאפשרות להם להדריך ולהנחות את התלמידים לאורך כל תקופת הלימודים. אכן, כשמה כן היא – מכללת פסגות מכוונת אתכם הכי גבוה, אל הפסגה.
במכללה דואגים לכל הסטודנטים החל מהביקור הראשון שלהם. לרשותם חומרי עזר, תקצירי שיעורים, תוכנות לניתוח נתונים, אפשרות להשלים שיעורים חסרים בכל אחד מסניפי המכללה, גישה ישירה לחדר המסחר און ליין ואפשרות ליהנות משירות איתותים (של מניות, מדדים ומט"ח) בזמן אמת
בלימוד שוק ההון נהנים התלמידים מכל הציוד הנדרש, לרבות מחשב הכולל מערכת מסחר און ליין בישראל ובחוץ לארץ. היחס הוא חם ואישי ומאפשר לכל אחד להתקדם בקצב שלו. צעד צעד מכינים אתכם במכללה לעולם המסחר התזזיתי.
גם אם אין לכם כל מושג על אודות שוק ההון תוכלו להתחיל ללמוד בבחינת 'לוח חלק'. אם שוק ההון בישראל ובעולם בכלל והבורסה בפרט קורצים לכם ומפתים אתכם – חשוב שתלמדו את התחום באופן יסודי, מובנה ושיטתי במוסד לימודי ייעודי, שבו תתוודעו אל התחום ותלמדו אותו לעומקו. בהצלחה!

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים


יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן