ניהול רשימות מניות למעקב ויומן

כותב: מכללת פסגות בכדי לסחור בהצלחה ולהשקיע במניות הטובות יותר, יש לנהל רישום השקעות למעקב. ישנן תקופות אשר השווקים נמצאים במצב של תיקון וזהו לא זמן אידיאלי למסחר. בתקופות אילו מומלץ לחפש מניות אשר נראות כבעלות אפשרויות לפריצה בבוא העת עם התחדשות מהלך העליות. לשם התחלה, יש לסנן ולהכניס לרשימות המעקב אך ורק מניות הנראות לסוחר בעלות פוטנציאל רווח עתידי. סוחרים מקצועיים מקדישים זמן רב על מנת למצוא את המניות או המטבעות הטובים ביותר עבור רשימת המעקב שלהם. היתרון הגדול הגלום בסוחר אשר מנהל רשימות מעקב הינו כאשר השוק מאותת על סימנים חיוביים. הסוחר המקצועי יהיה מוכן עם מחסנית מלאה במניות פוטנציאליות להשקעה אשר ממתינות לעיתוי הנכון לפריצה אמיתית. ברגע האיתות המתקבל הסוחר יבדוק שנית את המניה. במידה והיא עונה על כל הקריטריונים לרכישה, ניתן יהיה לבצע את העסקה. דבר חשוב נוסף לסוחר המקצועי הינו לנהל יומן עסקאות אישי על מנת ללמוד מטעויותיו. כל הסוחרים טועים וותיקים וצעירים כאחד. המטרה הינה להפיק את הלקח מהטעות ולא לבזבזן לריק. בכל עסקה כושלת יש צורך להגיע למקור הטעות אשר גרמה להפסד ולהבין מדוע היא נוצרה. לכן רשמו  כל פעולה שאתם מבצעים ולימדו ממנה  (בין אם היא הצליחה ובין אם לא).

יומן עסקאות מקיף כולל בתוכו את הנתונים הבאים

  1. תאריך ביצוע עסקה.
  2. יום בשבוע.
  3. שעת ביצוע העסקה.
  4. המניע לביצוע העסקה.
  5. הוראה לקטיעת הפסד.
  6. סוג פוזיציה long/short
  7. סוג המסחר ארוך טווח,יומי,תוך יומי.
  8. פוטנציאל הרווח.
  9. מחיר מטרה סופי.
  10. תוצאה כספית רווח/הפסד.
סיכום: משקיע שיפעל בשיטתיות ובאסטרטגיה ברורה ישרוד לאורך זמן את השווקים הפיננסיים. איך קונים מניות? קראו את המאמר המלא. רוצים ללמוד עוד? אתם מוזמנים להרשם לקורס ניהול תיקים שלנו. בהצלחה.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים


יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן