מסחר במטבע חוץ – מה נחוץ?

כותב: מכללת פסגות
מסחר במטבע חוץ פתוח בפני כל אחד שיש לו די ממון בכדי לסחור בו. עם זאת בטרם שאתם קופצים למים הקרים מומלץ לכם ללמוד לשחות ולערוך תרגילי חימום. קורס מסחר במטבע חוץ יאפשר לכם ללמוד מונחים, יסודות, אסטרטגיות ועוד. מסחר במטבע חוץ הינו מסחר דינאמי, שאינו חדל אף לרגע. הוא מתנהל בזירות שונות, סביב השעון, און ליין. בשל הפערים הגדולים בין הסיכוי לרווח לבין הסיכון להפסד, התחום מאתגר אבל גם מושך אליו הרפתקנים החולמים לממש רווחים מהירים וגדולים.

בין הימור מושכל לסיכון מחושב

הימור מושכל וסיכון מחושב הם גישות בסיסיות בשוק זה. חשוב ללמוד את מאפייני השוק ואת אופני המסחר בו על-מנת להשתלב בשוק מסחר במטבע חוץ. מי שמתעתדים להיכנס לשוק ולסחור בו, חייבים להתוודע אל המגמות הרווחות בשוק העולמי של המטבעות.
יתרון הלימוד בקורס מסחר במטבע חוץ הוא בכך שצוות הלימוד בו כולל אנשים המכירים את המסחר לפני ולפנים, בהיותם מעורבים בו באופן פעיל ושוטף. יתרון נוסף הוא ביכולת לתרגל את המסחר באמצעות תוכנת המדמה מסחר אמתי. אפשר לחוש את הריגוש ולהתנסות בדינמיקה של מסחר במטבע חוץ מבלי לסכן את כספכם.

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים


יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן