לימודי שוק ההון – לומדים אצל מי שנמצאים במקום הראשון

בעולם של אינטרסים גלויים ומובלעים הגילוי הנאות והשקיפות הנאותה עשויים להיות הסיבה לבחירה בספקי שירות נדרש. מכללת פסגות מציעה לימודים יישומיים ומעניקה הכשרה מעשית בתחום לימודי שוק ההון. המטרה המוצהרת, הבאה לידי ביטוי הן בתכנית הלימודים, הן בתכני הלימוד והן באופן שבו הוא מתבצע מכשירה את בוגרי המכללה להשתלב כעצמאים או כשכירים בשוק ההון – כמשקיעים, כיועצים, כיזמים.
אם נמשיל את לימודי שוק ההון לעץ – הרי שמדובר בעץ רב ענפים, אשר כל אחד מהם מיוחד ומיועד ללימוד תחום חשוב ומרכזי בשוק ההון. במסגרת הלימודים תוכלו ללמוד: קורס שוק הון למתחילים ולמתקדמים, אופציות מעו"ף, אג"ח, מסחר תוך יומי, ניתוח טכני ועוד.

קורס שוק ההון למתחילים – רכישת ידע וכלים לעשיית רווחיים

בשנים האחרונות המכללה הולכת ומתרחבת וכיום היא כוללת כבר חמישה סניפים – מחיפה בצפון ועד באר שבע בדרום. במהלך הלימודים מתאמנים ומתרגלים התלמידים סימולציות של מסחר בזמן אמת תוך קבלת שירות איתותים על מניות אטרקטיביות לקנייה. ההכשרה ממוקדת ומעשית ומתבצעת על ידי מרצים המשלבים ידע תיאורטי רחב ומעמיק עם ניסיון מעשי במסחר בשוק ההון.

שוק ההון למתחילים - לחיצה על המנורה הנכונהעל מנת להתאים לכל אחד מהמועמדים תכנית לימודית ייחודית בהתאם לנטיות, לרצונות ולסוג העיסוק העתידי בשוק ההון, מומלץ ליצור קשר באמצעות הטופס המקוון לקבלת מידע וייעוץ פרטני. שוק ההון הוא שוק רחב ומגוון וניתן ללמוד בו באופן מודולארי כאשר בסיס הידע נבנה בהדרגה, החל בקורסי המבוא הבסיסיים וכלה בקורסים למתקדמים ולמי שמבקשים להעמיק את הידע שלהם על אודות השוק.
אחד הקורסים האטרקטיביים ביותר המוצע במכללת פסגות הינו ניהול תיק השקעות באמצעות למידה מרחוק. ניתן ללמוד בו באמצעות האינטרנט מכל מקום, כאשר אחת לשבעה מפגשים מתקיים מפגש פרונטאלי. ניתן להתחבר מהמחשב הביתי אל חדר המסחר האינטרנטי של המכללה ובכך לתרגל און ליין מכירת מניות וקנייתן בפיקוח ובהשגחה של המרצים במכללה.
הלימודים בקורס שוק ההון למתחילים הם מאתגרים, תובעניים ואטרקטיביים. אין צורך בידע מוקדם אבל חשוב להיות בעל מוטיבציה ורצון עז להצליח – ולקבל בהבנה ובהשלמה את עובדת החיים הפשוטה והבסיסית כי מי שרוצה להצליח חייב להעז. בהצלחה!

המכללה עוסקת בלימודי שוק ההון ומסחר בלבד, אינה מספקת שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק, ואינה בעלת רישיון מכוח החוק. יודגש: מבזקי המידע והשיעורים בחדרי המסחר כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של אדם מסוים


יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורך, וישמחו לעזור!

דילוג לתוכן